Brezplačna makeup knjiga

Smučanje je šport, kjer delajo mišice celega telesa. Prav zato je pomembno, da boste na prvi sneg kar se da dobro pripravljene.

Preden se ponovno odpravite na smučke so potrebne vaje, ki se malenkost razlikujejo od običajne vadbe, kot je npr. aerobika.

Raziskave so pokazale, da je večina poškodb, ki se zgodijo pri smučanju posledica slabe telesne pripravljenosti. Primerna vadba in raztezanje bo pripomoglo k zmanjšanju poškodb in večjemu veselju na snegu.

Pripravljalne vaje na smučanje:

Počepi:

Kot veste, je ta položaj pri smučanju zelo pogost, če ne celo stalen. Pomembno je, da utrdite stegenske mišice.

Roke naslonite na boke, počepnite in držite položaj. Vajo ponavljajte. Tudi če niste smučarka, ta vaja dela čudeže za našo zadnjico :)

Drsenje ob steni: naslonite se na steno v zravnanem položaju. Roke naj bodo ob telesu. Počasi se pomikajte proti tlom, do sedečega položaja. Poskusite enako vajo od spodaj navzgor, brez pomoči rok.

Raztezanje. Če je vaš edini aktivni šport smučanje, boste definitivno potrebovale vaje raztezanja. Poškodbe pri smučanju nastajajo v veliki meri zaradi pomanjkanja gibčnosti telesa.

Kolo: kolo boste našle v vsakem rekreacijskem centru. Pomaga vam pri kondicijski pripravi in krepitvi nog, ki so pri smučanju najbolj obremenjene.

Hoja: hoja je že sama po sebi koristna, sploh zunaj na svežem zraku. Pomagala vam bo pri krepitvi vzdržljivosti, ki jo boste v prvih smučarskih dneh še kako potrebovale.

Še nasvet: Preden se boste odpeljale po hribu navzdol pretegnite mišice in jih ogrejte. S tem boste preprečile morebitne padce in poškodbe.

Pa veliko radosti na snegu...

Pin It