Brezplačna makeup knjiga

NAKUPOVANJE V ČASU RECESIJE

Nakupovanje je stvar, ki marsikatero žensko spravi v dobro voljo, ji polepša dan. Nekaterim je to kot droga, katero morajo redno »vbrizgavati« v svoje telo.

V sodobnem času se lahko bi se lahko večine deklet in žensk prijel nadimek »šopingholičarka«. Vsem tistim, ki jim je ta izraz tuj, svetujemo, da si ogledajo istoimenski film in iz prve roke ugotovijo pomen izraza. Nakupovanje je res za marsikoga sproščujoče in veselo opravilo, vendar pa ima tudi to slabo lastnost – ob prekomernem zapravljanju, lahko vodi do rdečih številk na vaših bančnih računih. Mi se sprašujemo kako je z nakupovanjem v času recesije?

Že v letu 2009 je ekonomija doživela drastičen preobrat – nastopila je recesija in za sabo pustila številne posledice. Vsem potrošnikom se ravno zaradi recesije, zdi prihodnost nestabilna in vse bolj črnogleda. Vendar pa potrošniki neradi priznamo, da je kriza dosegla tudi vsakega izmed nas in, da smo tudi pri nakupovanju morali zategniti pasove. Saj še vedno trošimo, samo naša miselnost o nakupovanju se je spremenila. Na kakšen način? Če smo prej kupovali same znamke oblačil in nam cena ni bila pomembna, sedaj kupujemo bolj preudarno – ali oblačila nižjega cenovnega razreda ali pa počakamo na razprodaje. V kolikor nam prej cena ni predstavljala pomembnega faktorja, si zdaj raje vzamemo več časa in poiščemo tisto najugodnejšo. Namesto pregrešno dragih počitnic, smo sedaj primorani ubrati nekakšne cenejše poti. Takšne in drugačne spremembe so zabeležile življenja marsikatere družine in posameznikov. Trgovski centri so še vedno vsakodnevno polni potrošnikov, vendar pa so sami nakupi bolj premišljeni in skrbno načrtovani, izdatki pa zagotovo bolj nadzorovani.

Morda pa recesija le ni tako slabo vplivala na potrošnike in nakupovanje. Morda se je to moralo zgoditi, saj družba iz dneva v dan iz nas dela materialiste, medtem ko nakupovalni centri rastejo kot gobe na dežju. Kljub temu, da ljudje tarnamo nad brezposelnostjo in pomanjkanjem denarja, pa so trgovine še vedno prepolne. Strokovnjaki, ki so se lotili raziskovanja logike množične potrošnje so ugotovili, da potrošnike k nakupovanju dejansko sploh ne žene materializem, ampak zgolj tisti občutek užitka, medtem, ko nakupovalni centri postajajo prostor vse pogostejšega preživljanje prostega časa. V kolikor ste se našli v vsakem stavku, potem vas brez dvoma poimenujemo šopingholik – ob vsem tem se je potrebno kar malce zamisliti, kaj ne?

 

Pin It