Brezplačna makeup knjiga

Približujemo se že sredini leta zato sem se odločila, da pregledam zastavljene cilje za leto 2017. Na začetku leta sem naredila seznam ciljev, ki jih želim doseči. Še preden sem pričela s pregledom vsega načrtovanega sem imela slabo vest. Iz neznanega razloga, sem bila prepričana, da v zadnjih nekaj mesecih nisem naredila dovolj. Teh nekaj mesecev se je odvilo s svetlobno hitrostjo, zato me je nekako spremljal občutek, da pri uresničevanju vseh idej nisem na pravi poti.

Ko sem šla skozi svoje zapiske pa sem ugotovila, da stvari kljub vsemu napredujejo. Seznam je zame eden najboljših načinov za spremljanje napredka, saj lahko le tako na objektiven način ocenim produktivnost.

Ko se ozrem nazaj, vidim, da sem dejansko dosegla napredek, brez stresnih situacij, saj sem delo za zastavljene cilje spremenila v rutino. Danes z vami delim zapis petih navad, ki meni pomagajo do zastavljenih ciljev, brez nepotrebnih stresnih situacij.

1. Ponedeljkovo planiranje

Nekdo me je enkrat vprašal, če imam rada svoje delo; brez obotavljanja sem rekela ja. Ampak ne glede na to, da rada delam, še vedno potrebujem načrte in strukturo. Na začetku leta sem sprejela novo odločitev, novo metodo načrtovanja. Vsak ponedeljek zjutraj naredim plan za prihajajoči teden. Ugotovila sem, da takšno ponedeljkovo planiranje ugodno vpliva na zastavljene cilje, hkrati pa teden postane manj naporen. Ponedeljki že po svoji naravi veljajo za ’’težke’’, vendar so idealni za načrtovanje nalog vse do petka. Ko naloge porazdelimo čez cel teden, izgine občutek preobremenjenosti.

2. Več "pohajkujem"

Lagala bi, če bi trdila da ne hodim rada ven. Obožujem potepanje. Če imam veliko dela na projektih, je služba seveda na prvem mestu - vendar če imam dovolj časa, to zagotovo izkoristim.

Veliko ljudi je prepričanih, da potepanje, žurke in pohajkovanje negativno vplivajo na njihovo delo. Na mojo storilnost ima to zelo pozitiven vpliv. To so trenutki, ko lahko enostavno izklopim.

3. Poskrbim za dovolj spanca

To, da je spanec ključen zagotovo veste. Spanje je na samem dnu mojega dnevnega sezama, zato sem se letos odločila da to spremenim. Sicer moje spalne navade še vedno niso idealne, vendar sem v zadnjih mesecih kljub temu naredila spremembo. Če sem v postelji ob 23.00, sem že zadovoljna. Kot pravim, rutina še ni ni idealna, ampak se približujem zastavljenemu cilju. Običajno vstanem ob 7.00 in zdi se, da je 8 ur zame dovolj.

Ko boste ugotovili koliko spanca potrebujete se držite rutine, dan boste preživele z bistveno manj napora.

4. Če nimam volje do nekega dela, ga prestavim.

Mogoče se sliši še tako čudno, ampak sploh ni. Naučila sem se, da če poskušam nekaj opraviti v trenutku ki mi ne odgovarja, to ni to, dela ne opravim dovolj dobro. Zato si raje vzamem odmor. Grem na svež zrak ali kavo, preberem novičke, brez da bi me kdo motil.

Če se prisilim v neko delo, stvar enostavno ne deluje. Ko nisem motivirana raje stopim korak nazaj. Po odmoru običajno vidim stvari drugače, delo opravim z veseljem, brez napora. Tako preprosta stvar, ki mi da tako veliko.

5. 10 minut za jutranje sprehode

Moja rutina so postali tudi 10 minutni hitri jutranji sprehodi. Pred službo se odpravim na svež zrak, si zbistrim misli in sem bolje pripravljena na delo. Nekje sem prebrala, da naj bi ta rutina zares pomagala pri izboljšanju počutja... in res, jaz sem opazila razliko. Na delovnem mestu sem bolj zbrana, delo opravim hitreje in brez stresa. So dnevi, ko se mi enostavno ne da, takrat se dvignem, sprehodim do kavarne, naročim kavo za zraven in se odpravim domov. To sicer ni zelo učinkovito, ampak občutek, zrak in vonj po sveži kavi, mi pomagata do lažjega dela.

Pin It