Brezplačna makeup knjiga

Jedilnik za hujšanje mora biti zdrav, kalorično prilagojen vašim potrebam, dobro pa je, če je tudi okusen.

 

 Zato je priporočljivo, da si za hujšanje vedno vzamete dovolj časa, da torej ne hitite z izgubo kilogramov, saj si boste tako lahko oblikovali jedilnik za hujšanje, ki vam bo celo všeč. Takšnega personaliziranega jedilnika za hujšanje se boste veliko lažje držali, med hujšanjem pa ne boste dobili občutka prikrajšanosti.


Jedilnik za hujšanje s petimi obroki

Jedilnik za hujšanje, ki je resnično učinkovit, mora biti vedno sestavljen iz vsaj pet dnevnih obrokov. Pri tem ne smete goljufati. Zmotno je namreč prepričanje, da se bo telo spravilo nad zaloge v obliki maščobe, če se boste začeli stradati. V takšnem primeru začne telo vedno varčevati z energijo, zaradi česar se lahko začnete celo rediti. Obroki jedilnika za hujšanje pa morajo biti tudi uravnoteženi. Če ne boste pridobili dovolj hranilnih snovi v času hujšanja, bo hujšanje pustilo veliko več negativnih posledic na vašem zdravju kot pa debelost. Zdrav in uravnotežen jedilnik za hujšanje naj torej vsebuje zajtrk (čim bolj kaloričen), malico, kosilo, še eno malico in, za konec, večerjo (čim manj kalorično).

Jedilnik za hujšanje in popolno postavo

Ne obstaja eden najboljši in univerzalen jedilnik za hujšanje. Vsakemu izmed nas ustreza drugačna hrana, prav tako naša telesa niso povsem enaka (konstitucija). Zato je dobro imeti povsem svoj jedilnik za hujšanje, ki je prilagojen vašim željam, sposobnostim in življenjskemu stilu. Za pomoč pri sestavljanju svojega jedilnika za hujšanje se lahko obrnete na portal za zdravo hujšanje Popolna postava.

 

Pin It